Szczupłe uda i pośladki | MOJE TRIKI





Hej!

Lubię aktywność fizyczną, szczególnie we wakacje, kiedy mam troszkę więcej czasu. Szukam środka zastępczego dla zimy - bo wtedy biegam na nartach... Jest to świetny pomysł na spędzanie wolnego czasu, mogłabym siedzieć godzinami na jakiejś łące i biegać. Może jest tutaj jakaś biegówkomaniaczka? ;) Ale ok... nie będę rozpisywać się na ten temat, bo post byłby zdecydowanie za długi ;) Skupmy się na zgrabnych udach i pośladkach - jest to dość ważny temat, zwłaszcza latem, kiedy każda z nas chciałaby założyć strój kąpielowy i czuć się w nim komfortowo. Sport to nie wszystko, istotniejsza jest dieta. Czas zmienić swoje nawyki żywieniowe! Nie wiem, czy nie za późno na taki wpis, ale mam nadzieję, że mimo wszystko, moje rady Wam się przydadzą. Poznajcie moje triki!

Na początek postarajmy się podzielić tłuszcze na dwie kategorie: dobre i złe. Te pierwsze znajdziemy m.in. w takich produktach, jak: oleje, orzechy, awokado, ryby, czy nasiona dyni i słonecznika. Rezygnując z niepożądanych tłuszczy bardzo szybko zauważymy efekty w wyglądzie naszego ciała. 

Sól przede wszystkim zatrzymuje wodę w organizmie - to sprawia, że optycznie stajemy się większe. Poza tym, nadmiar tej przyprawy nie jest korzystny dla zdrowia. Nie musicie całkowicie zrezygnować ze soli, wiadomo, potrawy z jej dodatkiem są o niebo lepsze. Postarajmy się choćby zmniejszyć jej ilość w naszym menu.





Cukier nie tylko powoduje tycie, ale również spadek energii. Nie wszyscy potrafią z niego zrezygnować, mi się udało, ale jeżeli nie jesteś w stanie, to przerzuć się na zamienniki. Ostatnio coraz większą popularność zdobywa słodzik - ksylitol. 




Mowa o kremach antycellulitowych. Największe wysmuklenie ciała zapewnią produkty, które są zrobione na bazie kofeiny, wyciągu z bluszczu, skrzypu lub alg. Jak wybrać kosmetyk tego typu? Wszystko zależy od Waszych preferencji, ale dobrze, żeby na opakowaniu widniał napis "Thermo Fat Burner" lub "Lipocell-Slim". 



Nic nie wspomaga odchudzania, jak bieganie. Nic dziwnego, że coraz więcej pojawia się biegaczy na ulicach w każdym wieku. Poza tym, ruch to zdrowie, naprawdę warto! Korzyści jest niezliczona ilość!
Staram się biegać, może nie tak bardzo regularnie, ale np. ćwiczenie aerobiku też jest dobrym zamiennikiem. A dla połączenia przyjemności z wysiłkiem, polecam spacery z psem! 




Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca ;) Na dzisiaj to tyle, jeśli chciałybyście drugą część, to dajcie znać ;) 
PS: Macie jakieś swoje ulubione triki na szczupłe uda? Piszcie!






You Might Also Like

1 Comments

  1. Ja staram się z cukru zrezygnować ;)
    Narazie dwa dni mi się udało :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/koszula-w-paski-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń